Jakość bloga

piątek, 6 kwietnia 2012

Wesołych Świąt

Z okazji świąt chciałabym Wam życzyć zdrowia, dużo cierpliwości, mokrego dyngusa i bogatego zająca ;)
Chciałam Was też prosić o poświęcenie chwili czasu żeby napisać komentarz. Jeśli chcecie żebym pisała dalej muszę wiedzieć, że ktoś czyta moje wypociny. Może nie jestem mistrzem pisania, ale robię to z sercem. Tak więc 15 komentarzy pod tym postem czy chcecie, żebym pisała dalej i wstawiam nowy rozdział.
Przepraszam za wymuszenie, ale nie mam wyboru.
Buziaki dla czytelników ;* ;* ;* i jeszcze raz życzę Wam Wesołych Świąt.

13 komentarzy:

  1. Ja także życzę ci wesołych spokojnych Świąt Wielkanocnych mokrego dyngusa oraz smacznego jajka pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawzajem ;)
    I twojego bloga czyta więcej osób, niż ci się wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też Ci życzę wesołych świąt , mokrego dyngusa i smacznego jajka !
    Zgadzam się z komentarzem powyżej .. "Twojego bloga czyta więcej osób niż Ci się wydaje ! "
    Nie mogę się doczekać nowego rozdziału .. naprawdę bardzo podoba mi się Twój blog !
    Pozdrawiam , ~Natalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wsolych... chcemy nastepny rozdzial :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych. 1 i dawaj kolejny rozdział :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Wciągające to. Prosze o kolejny rozdział. i wesołcyh :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Tobie też wesołych świąt i czekam na 8 !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. przyjaciółka poleciła mi Twój blog. Serio dobrze piszesz ! czekam na następne !

    OdpowiedzUsuń
  9. No wesolych :) a opowiadanie świetne jest :) teraz na nie trafiłam :) życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy następny rozdział??

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo wciągające opowiadanie...już nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów...

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się i proszę nie każ czekać aż uzbiera się 15 komentarzy ;) Czekam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlaczego każesz swoim czytelnikom tyle czekać? To nie fair! :(

    Wspaniale piszesz ;D

    OdpowiedzUsuń