Jakość bloga

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

OGŁOSZENIE !

Hej ;)
Chciałabym Wam ogłosić, że w związku z tym, iż mało osób komentuje mojego bloga, a ostatnio także spadła ilość odwiedzających go, postanowiłam zmienić co nie co, aby potrzymać Was w niepewności. Mam nadzieję, że dzięki temu zwiększy się ilość czytelników, a co za tym idzie także przybędzie komentarzy. Tak więc od dzisiaj będą dodawane rozdziały, które nie będą opisywać całego dnia bohaterki, ale będą się urywać w pewnych momentach. Przez co rozdziały będą krótsze, ale będą częściej dodawane.

Mam nadzieję, że spodoba się to Wam i będziecie nadal czytali moje opowiadanie.
Pozdrawiam. Buziaczki ;*

2 komentarze:

  1. Mi się podoba twój blog;) I myślę że nawet lepiej jak rozdziały będą krótkie...


    Zapraszam na mojego bloga który piszę z koleżanką
    ourcrazyholiday.blogspot.com
    Jak ci się spodoba to skomentuj i dodaj się do członków;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że tak będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń