Jakość bloga

środa, 2 stycznia 2013

Zwiastun

Kochani,

bardzo chciałam Was przeprosić za to, że nie dotrzymałam słowa, ale bardzo się starałam.
Jednak rzeczy martwe mają to do siebie, że lubią robić na złość i tak było tym razem.
Program nie chce mi wrzucić mojego zwiastuna ;(

Jednak udało mi się coś z niego uratować, ale nie jest to wszystko co tam było. To tylko marny prototyp.
To był mój pierwszy raz z tworzeniem zwiastuna :)

Jeszcze raz przepraszam. Wynagrodzę Wam to fajnym rozdziałem.

Buziaczki ;*

5 komentarzy:

  1. Zwiastun fajny !!! ;) Już nie mogę się doczekać rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z niecierpliwością> !! Nominowałam cię do Liebster Blog Awards!!!!
    http://real-happiness-comes-with-time.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń