Jakość bloga

poniedziałek, 17 września 2012

OGŁOSZENIE

PRZEPRASZAM!

Moi drodzy, bardzo Was przepraszam, że nic tutaj nie pisałam od ponad miesiąca, bardzo mi przykro. Ostatni miesiąc spędziłam w Anglii i wróciłam dopiero tydzień temu. Zapewne zauważyliście, że zaczął się rok szkolny, a ja w dodatku jestem w klasie maturalnej. Nauki mam sporo. Jeszcze wczoraj uczyłam się ponad 600 słówek na angielski. Nie jestem w stanie nawet tutaj zaglądać tak regularnie jak kiedyś. Jest mi bardzo przykro, że Was zawiodłam, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie. Mogę zdradzić, iż jestem w trakcie pisania nowego rozdziału i chciałabym, żeby był on dłuższy niż zazwyczaj, gdyż zastanawiam się poważnie nad zakończeniem tej historii. Teraz nie mam czasu na pisanie tego opowiadania. Bądźcie cierpliwi, proszę. Tym razem postaram się Was nie zawieść. Dziękuję, że jesteście ze mną. Kocham Was wszystkich. Buziaczki ;*

2 komentarze: